10 łatwych kroków do zdrowia

Wszyscy chcemy być zdrowi, piękni i radośni, ale nie zawsze znajdujemy siłę, aby radykalnie zmienić nasz styl życia. Na początek wystarczy kilka prostych zmian, aby poczuć się lepiej, a potem wszystko zacznie się kręcić jak śnieżka, a będziesz chciał zrobić jak najwięcej dla siebie, zobaczysz! W rzeczywistości decyzja, że ​​od dziś zaczniesz wprowadzać zdrowe nawyki do swojego życia, wcale nie jest trudna. Więc w końcu zdecyduj!

 

 

1) Szklanka wody z cytryną rano przed jedzeniem.

Woda z cytryną jest jednym z najprostszych i najbardziej przydatnych nawyków dla całego ciała, a zwłaszcza skóry. Woda oczyszcza, wspomaga trawienie i energetyzuje.

2) Jedno zielone jabłko rano.

Jabłka zawierają dużo witamin i błonnika, poprawiają trawienie, obniżają poziom cholesterolu, normalizują metabolizm i usuwają toksyny. Możesz wymienić zalety tych wspaniałych owoców przez długi czas. Ustaw tę zasadę, aby uzyskać tę korzyść dla siebie, po co tracić tę okazję?

3) 5 minut każdego ćwiczenia rano.

Może to być wszystko: chcesz dziś przykucnąć – zrób to, chcesz zatańczyć lub schylić się – doskonale, co najważniejsze, naucz się radzić sobie z radością, aby było to długo oczekiwane 5 minut, a następnie stopniowo zmienią się w 10 lub więcej.

4) Idź spać w tym samym czasie, najlepiej do 12 godzin.

Oczywiście najlepiej jest zasnąć godzinę wcześniej, ale zacznij od tego, a kiedy ci się spodoba, sam poczujesz idealny czas dla siebie. Tryb działa w celu zharmonizowania stanu wewnętrznego. Ponadto, jeśli myślisz o pięknie skóry, najlepszym wyborem jest sen.

5) Internet zgodnie z harmonogramem.

Dzisiaj życie bez Internetu wydaje się niemożliwe, więc jeśli uda ci się ograniczyć czas użytkowania, znacznie zmieni to sytuację. Powiedzmy, że czytasz wiadomości na Facebooku rano i wieczorem, dokładnie dwa razy dziennie lub coś w tym rodzaju. Ta prosta czynność może mieć duże znaczenie w twoim życiu.

6) Jedz świeże owoce i warzywa.

Mówienie o ich korzyściach jest nawet krępujące, sam wiesz wszystko. Zacznij od dawki +1 dziennie i powoli i stopniowo zwiększaj ilość. Co najważniejsze, nie zmuszaj się do radykalnej zmiany diety. Jest to zawsze stresujące i takie podejście nie może prowadzić do niczego dobrego. I nie będziemy się nudzić powtarzaniem: wybierz produkty według sezonu, sezonowe warzywa i owoce przyniosą więcej witamin i smaku, a także urozmaicą dietę.

7) Nie przejadaj się.

Naucz się słuchać swojego ciała, wielu problemów i chorób wynikających z przejadania się. Kiedy nauczysz się panować nad sobą, zdasz sobie sprawę, że lekkość i wigor to odczucia, które zależą od twojego wyboru.

8) Wybierz się na spacer na świeżym powietrzu.

Oczywiście byłoby świetnie, gdyby stało się to w lesie lub parku, ale nawet jeśli nie ma takiej możliwości, po prostu odwiedzaj świeże powietrze częściej, oddychaj i naucz się cieszyć chwilą. Wszyscy rozumiemy, że nasz stan zależy nie tylko od tego, co jemy. Wewnętrzna harmonia jest bardzo ważnym krokiem w zdrowym życiu.

9) Zjedz odpowiednio przekąskę.

 

Mamy przekąskę co najmniej dwa razy dziennie, a to, co wybieramy na przekąskę, wpływa znacznie bardziej na nasze samopoczucie niż myślisz. Wybierz owoce, koktajle, suszone owoce lub batoniki owocowo-orzechowe. Na przekąskę odpowiednie są zdrowe, bogate w energię produkty, które zdecydowanie muszą spełniać jeszcze jedną funkcję – dawać radość. Zrób sobie więc listę swoich ulubionych przekąsek, nie pozwól 2 z 5 posiłkom grawitacyjnie, wydaje się, że nie odgrywają one żadnej roli.

10) Kochaj siebie.

 

Bez narcyzmu! Prawdziwa miłość do siebie zawsze pomoże ci dokonać właściwego wyboru. Wybierz dla siebie najlepsze, użyteczne i przyjemne, na jakie Cię stać.

opracowanie: jeremiasz o.

biofoodlab.blogspot.ru