Dla zdrowia i długowieczności ważne są tylko 4 zasady. Czy podążasz za nimi?

Wskaźniki medyczne są bardzo ważne przy określaniu twojego zdrowia i aktywności, jaką możesz prowadzić przez całe życie . Im są gorsze, tym trudniejsze będzie dla Ciebie – aż do kosztownego leczenia. Aby zrozumieć najważniejsze zasady zdrowia i długowieczności, musisz postępować zgodnie z 4 głównymi zasadami.

 

 

 

Oto one:

1. Ciśnienie krwi.

 

 

 

 

 

 

120/80 – jest to normalne ciśnienie krwi, przy którym każda komórka otrzymuje niezbędną ilość tlenu i w pełni wykonuje swoją pracę.

Jeśli ciśnienie jest za niskie lub za wysokie, jest to okazja, aby szukać wykwalifikowanej pomocy i mądrze rozwiązać ten problem.

2. Tlen.

Tlen ma również swój normalny rytm. 16 razy / min. – To normalne oddychanie w spokojnym stanie. Podczas biegu liczba ta wzrasta do 26 razy na minutę, ale oddech powinien powrócić do normy, gdy odpoczywasz.

3. Skurcze serca.

 

 

 

 

 

 

W tym przypadku idealne jest 78 uderzeń na minutę, choć może to być trochę mniej i więcej. Kiedy twoje tętno wzrasta, najprawdopodobniej chodzi o brak tlenu w komórce.

Nawet twoje emocje i stan psychiczny mogą zmienić to znaczenie, więc bądź szczególnie ostrożny aby zachować równowagę w swoim życiu.

4. Hemoglobina.

130 g na litr krwi jest uważane za normę. Jeśli więcej (po krwi), najprawdopodobniej problemem jest to, że pijesz za mało wody.

Jeśli mniej niż 130 g, wówczas czerwone krwinki nie będą wystarczające do asymilacji substancji w celu zbudowania hemoglobiny.

Oto kilka innych rzeczy, które powinieneś rozważyć, jeśli chcesz zachować dobre zdrowie fizyczne i psychiczne:

 

 

 

 

 

1. Wskaźnik bilirubiny.

To jest wskaźnik wątroby. Pomarańczowo-brązowy pigment żółci, bilirubina, produkt rozpadu hemoglobiny.

Ilość bilirubiny we krwi i moczu jest kluczowa w niektórych chorobach żołądkowo-jelitowych. Normalna ilość pigmentu wynosi 20,3.

2. Nerki i skóra.

Jeśli nie chodzisz wystarczająco często do toalety, najczęściej oznacza to, że pijesz za mało czystej wody.

Z powodu tego problemu ciało szybko się starzeje: cierpią zarówno trzustka, jak i wątroba oraz nerki. Później wpływa na twoją skórę.

3. Waga

 

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz zrozumieć, jaka waga jest normalna dla twojego wzrostu, użyj prostej formuły:

Waga = (wzrost -100) + – 10 kg.

Jeśli nie chcesz przybrać na wadze, obserwuj swoją dietę i ćwicz co najmniej trzy do czterech razy w tygodniu (jeśli nie masz czasu spędzać 30-40 minut każdego dnia).

4. Cukier we krwi.

5.5 to norma cukru we krwi i ta rezerwa energii powinna wystarczyć na jeden dzień. Jeśli jesz zbyt dużo słodkich i przetworzonych potraw, wartość ta może się znacznie wahać.

5. pH.

 

 

 

 

 

Normalne pH krwi powinno wynosić 7,43. Przy pH 7,41 następuje śmierć.

6. Białe krwinki.

Osoba powinna mieć 4000 białych krwinek. W przypadku, gdy jest ich więcej oznacza to, że proces zapalny zachodzi w ciele, jeśli wręcz przeciwnie, jest mniej, wtedy wojna jest przegrana – śmierć.

7. Temperatura.

Wszyscy nauczyliśmy się tej zasady w szkole. Normalna temperatura ciała ludzkiego wynosi 36,6 C. Jeśli temperatura jest podwyższona, ciało walczy z infekcją.

Temperatura ciała 37 ° C – początek działania.

38C – aktywna bitwa.

40C – ciężka wojna.

41C – śmierć.

Do 35 ° C – potrzebny jest brak energii, odżywianie komórek i dużo picia.

8. Cholesterol.

Cholesterol jest wytwarzany przez ludzkie ciało i jest to tłuszcz, który tworzy włókno nerwowe. Istnieją dwa rodzaje cholesterolu. Tradycyjnie, nazwane „dobre” i „złe” .

Zły cholesterol, łącząc się z białkami, tworzy kompleksy tłuszczowo-białkowe. Są główną przyczyną blaszki miażdżycowej i głównymi winowajcami rozwoju miażdżycy.

Dobry cholesterol nie występuje w żywności ale jest wytwarzany przez samo ciało.

Jeśli na czas przejdziesz wszystkie niezbędne badania u lekarza, monitorujesz swoją dietę, ćwiczysz i nie otaczasz się negatywnymi ludźmi – będziesz żyć długo zdrowym życiem!

 

 

opr: jeremiasz. o

Źródło: steptohealth.ru